30 Haziran 2015 Salı

Müşteri, Başımın Etini Yedi!

Müşteriden gelen mail;

Gönderen; ablanızes@gmail.com
Konu; Ava

Ayvanız var mı. Ben eslem.

Satıcının Cevabı;

Konu;Ayva

Merhaba,
Eslem Hanım ayvamız yok. Teşekkür ederiz.

Müşteriden gelen mail;

Konu: AY CANIIIIM!

Canım benim ben öyle teşekkür etmeyle bırakacak insan Mıyım? hE? Tipim benziyo mu? He tipim derken sen beni görmedin demi ? Ben sana foto gözdereyim. Bak başka hangi ürinler var saysana bi.Ben seni çok sevdim alışveriş yapmadan bırakmam yAAA İŞTE böyle biriyim bennnn! Aslında beni adım mahmut ama o erkek isimi ya aslında ben herkese eslem diye tanıtırım. çünkü küçükken hep adım eslem olsun isterişim. Biir de Aslı olsun istermişim o yüzden aslı da diyebilirsin. Fark etmez.
Ayyyy canıııım seni çok sevdim sana yavrum diyebilir miyim..
Taam taam şaka yaptım sormama gerek yoktu yavrum.
Bana sakın yanlış ürün gönderme olur mu yavrum he canımmmm. Zaten sen yüzü gözü açık birine benziyoon benim annebabaannem falcıymış geni geçmiş iyi bir geleceğin olacak alnından okuyabiliyorum....
Ayyyy doğru ben senin tipini  görmedim. yalan söylediğim ortaya çıkmaz inşaallah ay ne dedim ben ayyyy ağzımdan kaçırdım annebabaannemin falcı malcı olmadığını. aY DOĞRU malcı diye bir meslek yoktu demiii. unutmuşum özür...
Ayyyy konu dağıldı. ALIŞverişTen bahsediyoduK. Ayyyy çok fazla mı ayyyy dedim ben bugün yaaa.
Ben sevdi seni.... Bb

Satıcının Cevabı: (Artık sabrı kalmamış herhalde, okudukça bitmiş olmalı)

Konu: Eslem Hanım biraz konuşmamız gerekiyor

Merhaba,
Öncelikle demişsiniz ki alışveriş yapacağım. Bir teşekkür ile bırakmam.
Memnun oluruz ama alışverişinizi siteden yapmanızı tavsiye ederiz.
İkincisi zaten biz herkese doğru ve sipariş ettiği ürünün defosuzunu
yollarız. Beğenmediği takdirde iade garantimiz var.
Üçüncüsü, sizin asıl adınızın Mahmut olması umrumuzda değil. Siz kendinizi
nasıl tanıtırsanız biz sizi öyle tanırız.
Dördüncüsü, böyle her karşınıza gelene yavrum derseniz tüm dünyayı evlat
edinmiş olursunuz, daha hiçbirinin adını bilmeden.
Beşincisi; Size ürün göndermemiz için başımızın etinizi yemenize ve sizi
annemiz kadar tanımamıza, alnımızın açık olması için sizin aslında falcı
olmayan annebabaannenizin genleriyle bunu anlamanıza gerek yoktur.
Altıncısı; YALANLARINIZI KALE ALIMIYORUZ! SİTEMİZDEN ALIŞVERİŞ YAPARSANIZ
DA, ASLI VEYA MAHMUT ADINIZLA YAPINIZ. YOKSA SİZİN GİBİ BİR YALANCI,
GEVEZE, PİSLİĞE HİÇBİR ŞEY SATMAYA NİYETİMİZ YOK!
İyi günler!







Hiç yorum yok: